Τμ. Διασύνδεσης, Διαμεσολάβησης & Καινοτομίας

Στόχοι μας... οι Ανάγκες σας

Ανακοινώσεις Εκδηλώσεων

12η Συνάντηση Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων "Εφαρμογές της Πολυκριτήριας Ανάλυσης στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές"

12η Συνάντηση Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων

 

"Εφαρμογές της Πολυκριτήριας Ανάλυσης

στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές"

 

Διοργάνωση: ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας

 

15-17 Φεβρουαρίου 2018

Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιά

Γ. Κασσιμάτη 1, Πειραιάς

 

http://mcda2018.teipir.gr

 

Η Ελληνική Εταιρεία Επιχειρησιακών Ερευνών (Ε.Ε.Ε.Ε.), η Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητηρίο Πειραιά συνδιοργανώνουν στον Πειραιά το 16ο Ειδικό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Επιχειρησιακών Ερευνών και την 12η Συνάντηση Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων. Η 12η Συνάντηση Πολυκριτήριας Ανάλυσης Αποφάσεων θα πραγματοποιηθεί από 15 έως 17 Φεβρουαρίου 2018 στην Αίθουσα Συνεδρίων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και αποτελεί τη συνέχεια των επιτυχημένων αντίστοιχων συναντήσεων των προηγούμενων ετών των Ελλήνων Επιστημόνων που δραστηριοποιούνται ερευνητικά στην Πολυκριτηριακή Ανάλυση Αποφάσεων και τις εφαρμογές της.

Προσκαλούνται για υποβολή εργασίας και συμμετοχή όλα τα μέλη της Ε.Ε.Ε.Ε., οι ακαδημαϊκοί και ερευνητές που ασχολούνται με το χώρο της υποστήριξης αποφάσεων, τα στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών που μετέχουν στη λήψη αποφάσεων αλλά και κάθε επιστήμονας και φοιτητής/τρια που ενδιαφέρεται να ενημερωθεί γι’ αυτό το τόσο ενδιαφέρον επιστημονικό πεδίο με μεγάλη ποικιλία μεθοδολογικών προσεγγίσεων και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών σε όλους τους τομείς.

 

Κρίσιμες Ημερομηνίες

·         Υποβολή Περιλήψεων 12/1/2018

·         Ανακοίνωση Αποδοχής 24/1/2018

·         Υποβολή Τελικών Κειμένων για τους ειδικούς τόμους 31/3/2018

 

Υποβολή Εργασιών και Δημοσιεύσεις:

Οι ερευνητές που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τη συνάντηση καλούνται να υποβάλουν τις εργασίες τους ηλεκτρονικά στο σύστημα EasyChair στη διεύθυνση: https://easychair.org/conferences/?conf=mcda2018

Η προθεσμία υποβολής των περιλήψεων είναι 12 Ιανουαρίου 2018. Η περίληψη πρέπει να είναι γραμμένη στα Ελληνικά ή Αγγλικά και θα πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες:

1.       τίτλος,

2.       ονόματα συγγραφέων και στοιχεία πλήρους συνεργασίας (συμπεριλαμβανομένης ταχυδρομικής και ηλεκτρονικής διεύθυνσης),

3.       Σύντομη περιγραφή (το πολύ 600 λέξεων) των στόχων της έρευνας, των μεθοδολογικών διαδικασιών που χρησιμοποιήθηκαν, καθώς και τα σημαντικότερα αποτελέσματα.

Οι περιλήψεις που υποβάλλονται θα δημοσιευθούν στα ηλεκτρονικά Πρακτικά του Συνεδρίου. Επιλεγμένες εργασίες θα δημοσιευθούν μετά από διαδικασία αξιολόγησης με κριτές σε SpecialIssues των ακόλουθων αναγνωρισμένων περιοδικών:

 

International Journal of Multiple Criteria Decision Making (IMCDM)

http://www.inderscience.com/jhome.php?jcode=ijmcdm

 

International Journal of Decision Support Systems, Inderscience (IJDSS)

 

http://www.inderscience.com/jhome.php?jcode=ijdss

EURES - ΕΚΔΗΛΩΣΗ WORK IN FLANDERS 2017 - ATHENS (29.11.2017)

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Υπηρεσία EURES Ελλάδας στον ΟΑΕΔ σε συνεργασία με την Υπηρεσία EURES του Βελγίου διοργανώνουν την εκδήλωση “Work in Flanders” στις 29 Νοεμβρίου 2017 από τις 10.00πμ. έως τις 18.00μμ. στο Ξενοδοχείο Τιτάνια (Πανεπιστημίου 52, 10678, Αθήνα).

 

Στόχος της εκδήλωσης είναι η πληροφόρηση Ελλήνων που έχουν ειδικευτεί στους κλάδους Μηχανικών και Πληροφορικής (Engineering, και ICT) για τις συνθήκες διαβίωσης στο Βέλγιο, καθώς και για τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στους αναφερόμενους κλάδους.

 

Θα παρευρεθούν Σύμβουλοι EURES από το Βέλγιο και συγκεκριμένα από την Φλαμανδική περιοχή (Φλάνδρα), οι οποίοι θα συνοδεύονται από εργοδότες που διαθέτουν κενές θέσεις εργασίας και που ενδιαφέρονται να προσλάβουν Έλληνες που αναζητούν εργασία. Σημειώνεται ότι θα υπάρχει η επιλογή της διαπροσωπικής επικοινωνίας με τους Συμβούλους EURES, αλλά και η δυνατότητα συνεντεύξεων με τους εργοδότες, στο χώρο της εκδήλωσης.

 

Ταυτόχρονα, σε διακριτό χώρο από αυτόν της κύριας εκδήλωσης θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις για τις συνθήκες διαβίωσης και εργασίας με ιδιαίτερη εστίαση στους παραπάνω κλάδους.

Δείγμα θέσεων εργασίας με την επισήμανση “Work in Flanders” έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ο.Α.Ε.Δ., στο τμήμα EURES - Θέσεις εργασίας στην Ευρώπη (http://www.oaed.gr/theseis-ergasias-sten-europe), το οποίο και θα ανανεώνεται συχνά.

 

Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα European Job Days (https://www.europeanjobdays.eu/en/workinflanders2017-athens). Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν δωρεάν εγγραφή, να παρακολουθούν τις θέσεις εργασίας που ταιριάζουν με το προφίλ τους και να δηλώσουν συμμετοχή σε προγραμματισμένες συνεντεύξεις που θα διενεργηθούν στο χώρο της εκδήλωσης.

 

Για οποιαδήποτε απορίες ή ερωτήσεις σχετικά με την εκδήλωση και τις θέσεις εργασίας μπορείτε να απευθυνθείτε στο email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Παρακαλούμε για την προώθηση τόσο της ανακοίνωνσης, όσο και των θέσεων εργασίας σε ενδιαφερόμενους.



Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.


Με εκτίμηση,

Ελένη Φουλιρά
ΟΑΕΔ Διοίκηση - EURES
Εθνικής Αντιστάσεως 8, Άλιμος
17456, Αθήνα
Τηλ.: +302109989134
Φαξ : +302109989139
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

Πρόγραμμα Παρουσιάσεων

 

29.11.2017 - Πρωί:

1.    10.30 - 11.00   Παρουσίαση του δικτύου EURES Greece

2.    11.00 - 11.30   Παρουσίαση των στοχευμένων πρωτοβουλιών κινητικότητας - "Your First EURES Job", "Reactivate", "European (Online) Job Days"

3.    11.30 - 12.00   Παρουσίαση των συνθηκών διαβίωσης και εργασίας στο Βέλγιο / Φλάνδρα (VDAB)

 

4.    12.00  - 12.30   Παρουσίαση του προγράμματος "Erasmus for Young Entrepreneurs", Στυλιανός - Μάνος Ανδρεάδης - Asset Technology
 

 

29.11.2017 - Απόγευμα:


1.    13.30 - 14.00  Παρουσίαση του δικτύου EURES Greece

2.    14.00 - 14.30  Παρουσίαση των στοχευμένων πρωτοβουλιών κινητικότητας - "Your First EURES Job", "Reactivate", "European (Online) Job Days"

3.    14.30 - 15.00  Παρουσίαση των συνθηκών διαβίωσης και εργασίας στο Βέλγιο / Φλάνδρα (VDAB)

 

 

 

 

Ειδικότητες θέσεων εργασιών (σύνδεσμοι):

 

 

Senior Java developer with HP Autonomy IDOL

Senior Drupal Developer - European Commission - employee or freelance - Fluent English

Front-End Developer - Fluent English

Senior Java / Angular Developer

Senior Quality Assurance / Tester - Fluent English

Front-End Developer - Javascript / AngularJS

Junior/Medior IP-network based Infrastructure Consultant - European Commission - Fluent English

Senior IP-network based Infrastructure Consultant - Fluent English

Senior Java Developer - European Commission - Employee or freelancer - Fluent English

IT Trainer - European Commission - Long-term - Fluent English required

Senior Network Engineer - Brussels - Fluent English

Business Intelligence Analyst - SAP Business Objects - Fluent English

DevOps Tooling Engineer

Training / Documenter

Senior Java Web Developer

Senior Angular Developer

Reporting and Big Data Strategist

Reporting and Big Data Enthusiast

Configuration Consultant

Project Manager

Business Consultant

Business Intelligence & Datamigration Consultant

Support Consultant

Product Test Development Engineer Controls & Customer Support

Embedded Mechatronics Engineer

Senior Electronics Designer

Embedded Software Developer

Embedded Systems Engineer

Senior FPGA Firmware Designer

Functional Safety Engineer

Qualification / Validation Engineer for Pharmaceutical Automation

Senior Machinery Safety Engineer

DCS ENGINEER


Technology Engineer IT - SAP S/4 HANA


SES Consultant Metals


IS / IT Project Leader


Software Engineer Embedded Systems

 

 

 

 

3η «Ημέρα Ευκαιριών Εργασίας» στη Γερμανική Σχολή Αθηνών

3η «Ημέρα Ευκαιριών Εργασίας» στη Γερμανική Σχολή Αθηνών

 

Η Γερμανική Σχολή Αθηνών (DSA) και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο συνδιοργανώνουν την 3η «Ημέρα Ευκαιριών Εργασίας» στις 11 Νοεμβρίου 2017, από τις 10:00 έως τις 17:00 στις εγκαταστάσεις της Σχολής.

 

Σκοπός της εκδήλωσης αυτής είναι να φέρει σε επαφή απόφοιτους της Σχολής μας, καθώς και νεοεισερχόμενους στον επαγγελματικό στίβο και υποψήφιους με εργασιακή εμπειρία, με ενδιαφερόμενες εταιρίες και ιδρύματα στην Ελλάδα και στο γερμανόφωνο εξωτερικό και με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσει την είσοδό τους στον επαγγελματικό χώρο. Η πολύ καλή γνώση της γερμανικής γλώσσας θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.

 

Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν σε κατ’ ιδίαν συναντήσεις με εκπροσώπους από διάφορες επιχειρήσεις στα περίπτερα, στην αίθουσα εκδηλώσεων και στο φουαγιέ της Σχολής και να παραδώσουν το βιογραφικό τους. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν διαλέξεις για την αγορά εργασίας και να λάβουν σε ομάδες εργασίας πρακτικές συμβουλές που διευκολύνουν τη διαδικασία ανεύρεσης εργασίας και τον προσανατολισμό των υποψηφίων στην ελληνική και στην ευρωπαϊκή αγορά εργασίας.

 

Η εκδήλωση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, της Αυστριακής Πρεσβείας και της Ελβετικής Πρεσβείας στην Αθήνα. Επιπλέον, υποστηρίζεται από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.

 

Η είσοδος στην 3η «Ημέρα Ευκαιριών Εργασίας» και η συμμετοχή στο συνέδριο και στις ομάδες εργασίας είναι δωρεάν. Το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου και των ομάδων εργασίας καθώς και οι εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτήν την εκδήλωση έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της DSA.

 

Συνημμένα σας στέλνουμε τη σχετική πρόσκληση και θα χαρούμε πολύ αν υποστηρίξετε την 3η «Ημέρα Ευκαιριών Εργασίας» κοινοποιώντας την εκδήλωση στο δικό σας κοινό.

 

Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας!

 

 

3. Berufsbörse an der DSA

 

Die Deutsche Schule Athen (DSA) und die Deutsch-Griechische Industrie- und Handelskammer organisieren am Samstag, den 11. November 2017, von 10.00 bis 17.00 Uhr die 3. Berufsbörse an der DSA.

 

Ziel dieser Veranstaltung ist es, hochqualifizierten Schulabsolventen der DSA, Berufseinsteigern und Bewerbern mit Arbeitserfahrung den Einstieg in die Berufswelt zu erleichtern, indem man sie mit interessierten Unternehmen und Institutionen in Griechenland und aus dem deutschsprachigen Ausland zusammenführt. Sehr gute Deutschkenntnisse sind von Vorteil.

 

Die interessierten Teilnehmer werden die Möglichkeit haben, Einzelgespräche mit Vertretern von Unternehmen an den Ständen in der Aula und im Foyer der Schule zu führen und ihren Lebenslauf einzureichen. Während der Konferenz werden sie die Gelegenheit haben, Vorträge über den Arbeitsmarkt zu besuchen und im Rahmen der Arbeitsgruppen praktische Ratschläge zu erhalten, die den Prozess der Arbeitssuche und die berufliche Orientierung der Kandidaten auf dem griechischen und europäischen Arbeitsmarkt erleichtern.

 

Die Veranstaltung steht unter der Schirmherrschaft der Botschaft der Bundesrepublik Deutschland, der Österreichischen Botschaft und der Botschaft der Schweiz in Athen und wird von der Vertretung der Europäischen Kommission in Griechenland unterstützt.

 

Der Eintritt in die 3. Berufsbörse sowie die Teilnahme an der Konferenz und den Arbeitsgruppen sind kostenlos. Das detaillierte Programm der Konferenz und der Arbeitsgruppen, sowie die Liste der teilnehmenden Unternehmen sind auf der DSA-Webseite veröffentlicht.

 

Beiliegend senden wir Ihnen die Einladung zu dieser Veranstaltung und würden uns freuen, wenn Sie Ihr Publikum über die 3. Berufsbörse informieren würden.

 

Vielen Dank für Ihre Unterstützung!

 

 

Charoula Antonopoulou

Public Relations & Kommunikation

 

Deutsche Schule Athen

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." border="0" title="" hspace="12" width="88" height="93" align="left" />Dimokritou 6 & Germanikis Scholis Athinon

GR - 15123 Amaroussion

Tel.: +30 210 6199260-5, Durchwahl 39

Fax: +30 210 6199267

E-Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

www.dsathen.gr - www.facebook.com/DSAthen

 

 

 

Σπουδάζω με Υποτροφία : Το κορυφαίο πρόγραμμα υποτροφιών στην Έκθεση Εκπαίδευση & Εργασία

Ο Οργανισμός μας την Κυριακή 12 Νοεμβρίου στις 13.00 το μεσημέρι θα βρίσκεται στον πολυχώρο πολιτισμού Αθηναΐς όπου και θα πραγματοποιήσει μια ξεχωριστή ομιλία με θέμα το βραβευμένο από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας project «Σπουδάζω με Υποτροφία».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΕΡΓΑΣΙΑ». Μια έκθεση επίκαιρη όσο ποτέ η οποία έρχεται την κατάλληλη στιγμή, με τον επαγγελματικό προσανατολισμό την αναζήτηση του επόμενου ακαδημαϊκού βήματος και την ανεύρεση εργασίας να αποτελούν κρίσιμες προτεραιότητες της νέας γενιάς.

Αντικείμενο του προγράμματος Σπουδάζω με Υποτροφία, είναι η παροχή υποτροφιών, πλήρους διάρκειας, σε προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές από κορυφαία εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού σε νέους και νέες, που τοποθετούνται ανάμεσα στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες που λόγω της οικονομικής τους αδυναμίας, αδυνατούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους.

Από το 2012 έως σήμερα μέσα από το πρόγραμμα Σπουδάζω με Υποτροφία έχουν προσφερθεί συνολικά 298 υποτροφίες αξίας μεγαλύτερης των 3,7εκατ. ευρώ. Και συνεχίζουμε.

Την Κυριακή λοιπόν 12 Νοεμβρίου στις 13.00 το μεσημέρι στον πολυχώρο πολιτισμού Αθηναΐς, το κορυφαίο πρόγραμμα υποτροφιών στην Ελλάδα σας περιμένει.

 

 
Copyright © *|2017|* *|Equal Society|*, All rights reserved.


 

 

Έλα στο Crowdhackathon #Ιnsurance2.0 στις 25 και 26 Νοεμβρίου!

δεύτερος διήμερος μαραθώνιος καινοτομίας Crowdhackathon #Ιnsurance 2.0 με θέμα την ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών (Minimum Viable Products – MVP) στον ευρύτερο κλάδο της ασφάλισης (#insurtech)  
 
View in browser
 
 
Έλα στο crowdhackathon #Ιnsurance 2.0 στις 25 και 26 Νοεμβρίου 
 
 
 
Αγαπητέ φίλε / φίλη,
 
Στις 25 και 26 Νοεμβρίου 2017 διοργανώνεται στο INNOVATHENS στο Γκάζι, ο δεύτερος διήμερος μαραθώνιος καινοτομίας Crowdhackathon #Ιnsurance 2.0 με θέμα την ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών (Minimum Viable Products – MVP) στον ευρύτερο κλάδο της ασφάλισης (#insurtech)
 
Το Crowdhackathon #Insurance 2.0 διοργανώνεται από την εταιρία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy και την Ethos media SA, με την υποστήριξη του insuranceworld.gr, στο πλαίσιο της δράσης ανοικτής καινοτομίας Crowdhackathon.com 
 
Επίσης, στις 21 Nοεμβρίου 2017 θα πραγματοποιηθεί ανοικτό Open Insurance day στο οποίο θα έχουμε την ευκαιρία να γνωριστούμε πριν το crowdhackathon, και να ανταλλάξουμε ιδέες για τα APIs και την νέα ψηφιακή οικονομία και να ακούσουμε καλές πρακτικές και ιδέες από στελέχη εταιρειών και startuppers στον χώρο του #insurtech!
 
Μπορείς να δεις περισσότερα στο http://crowdhackathon.com/insurance2/
 
H διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του innovathens
 
Eγγραφή στο Open insurance day - 21/11/2017: http://crowdhackathon.com/insurance2/ela-sto-insurance-info-day/
 
Έγγραφή στο crowdhackathon #insurance: - 25 - 26/11/2017 ως ομάδα, μέντορας ή επισκέπτης!
 
 
 
Μπορώ να συμμετέχω ;
 
Ναι, αν είσαι νέος επιχειρηματίας, προγραμματιστής, στέλεχος ασφαλιστικής, φοιτητής, μαθητής, στέλεχος επιχείρησης, startupper ή ακόμα και τίποτα από τα παραπάνω και έχεις κάποια ιδέα σε θέματα που σχετίζονται με εφαρμογές στην ιδιωτική ασφάλιση σε όλους τους τομείς!! .. και ενδιαφέρεσαι να την αναπτύξεις και να την παρουσιάσεις σε ολοκληρωμένη πιλοτική εφαρμογή. Μπορείς να έλθεις από πριν με την ομάδα σου ή θα σε βοηθήσουμε να την φτιάξεις εκεί !
 
Στην φόρμα εγγραφής μπορείς να δεις όλους τους τρόπους συμμετοχής. 
 
 
 
 
 
Βραβεία
 
1η θέση: 2000 ευρώ
2η θέση: 1500 ευρώ
3η θέση: 1000 ευρώ
 
Περαιτέρω Βραβεία και δυνατότητες θα ανακοινώνονται στο επόμενο διάστημα!
 
Το πιο σημαντικό είναι ότι για τις εφαρμογές και τις ομάδες, άσχετα αν βραβευθούν ή όχι θα υπάρχουν δυνατότητες δικτύωσης και περαιτέρω εξέλιξης τους με την υποστήριξη της διοργάνωσης και των εταιρειών που θα συμμετέχουν.
 
Στη διαδικασία θα συμμετέχουν στελέχη του χώρου και διεθνούς επιπέδου στελέχη της αγοράς και της οικονομίας ως μέντορες που θα υποστηρίξουν τις ομάδες.

 
Τι εφαρμογές μπορώ να φτιάξω;
 
Eνδεικτικά:
Εφαρμογές που φέρνουν πιο κοντά τους πελάτες με της εταιρίες και σε όλους τους τομείς της ασφάλισης (π.χ Υγεία, ζωή, αυτοκίνητα κλπ)
loyalty και gamification στον χώρο της ασφάλισης
Eφαρμογές chatbots - robo advisors για επιλογή ασφαλιστικών συμβολαίων
Blockchain apps - smart contracts για έξυπνα ασφαλιστήρια συμβόλαια
Ανάλυση δεδομένων - Risk management
p2p insurance
aggregators - προσφορές και σχετικοί μηχανισμοί
 
.. Έχουμε πολλές ιδέες στις προδιαγραφές και περισσότερες θα δημοσιεύουμε στο facebook event :)
 
Διάβασε εδώ την πρώτη έκδοση των προδιαγραφών: https://goo.gl/e3Fxmj

 
 
 
 
Πώς θα γίνει η αξιολόγηση;
 
Θα αξιολογήσουμε με βάση την ιδέα και τον βαθμό υλοποίησής της στο διάστημα του crowdhackathon, την καινοτομία της και το επιχειρηματικό ή κοινωνικό της ενδιαφέρον. Διάβασε τον οδηγό αξιολόγησης https://goo.gl/J9rbvG
 
Τι πρέπει να κάνω από τώρα;
 
Να γραφτείτε ΑΜΕΣΑ !
Μετά να κάνετε προεργασία π.χ. ιδέες εφαρμογών και να κάνετε σχετικά σχέδια με τη μορφή wireframes.
Να βρείτε ομάδα (αν δεν έχετε μην ανησυχείτε, θα σας εντάξουμε εμείς σε ομάδα κατά τη διάρκεια του crowdhackathon).
Nα αναζητήσετε και να συνδυάσετε ανοικτά δημόσια δεδομένα ή ελεύθερα δεδομένα και διεπαφές (apis, webservices κοκ).
Να ενημερώνεστε συνεχώς από το δικτυακό τόπο του crowdhackathon https://www.eventora.com/el/Events/crowdhackathon-insurance2
 
Τι πρέπει να ξέρω για τη διάρκεια του μαραθωνίου;
 
Nα φοράτε άνετα ρούχα. Η διοργάνωση θα διαρκέσει πολλές ώρες.
Να έχετε μαζί σας laptop, φορτιστές, πολύμπριζα.
Εμείς θα έχουμε ωραίους χώρους, γρήγορο internet, φαγητό και αναψυκτικά, και στο τέλος πάρτυ και μπύρες !
Μπορείτε να δουλέψετε με τεχνολογίες που ξέρετε για web / mobile κλπ. Δεν χρειάζεται να μάθετε κάτι νέο. Θα εξελίξετε τις γνώσεις σας.
Διαβάστε το πλαίσιο συμμετοχής http://crowdhackathon.com/insurance2/terms/
 
 
Διαδικασία
 
Το Σάββατο 25/11/2017 , στην έναρξη θα πραγματοποιηθεί το kick off meeting που θα συμμετέχουν οι ομάδες. Θα παρουσιαστεί η διαδικασία και το συνολικό πρόγραμμα. Μέσα στο Σ/Κ θα πραγματοποιείται η ανάπτυξη των εφαρμογών στον χώρο του innovathens. Tην Κυριακή οι ομάδες θα παρουσιάσουν τις εφαρμογές σε όλους και στην επιτροπή αξιολόγησης. Oι παρουσιάσεις γίνονται από τα laptop των ομάδων. Δείτε το συνολικό πρόγραμμα. 
 
Ενημέρωση - Χρήσιμα links 
 
Διεξαγωγή μαραθωνίου 25 και 26 Νοεμβρίου στο INNOVATHENS στην Αθήνα (πρόσβαση εδώ)
Site με ενημέρωση για βραβεία, στόχους και προδιαγραφές http://crowdhackathon.com/insurance2/
Πρόγραμμα https://goo.gl/zzpm4Q
Χρήσιμες ανακοινώσεις, ιδέες κλπ facebook event https://www.facebook.com/events/792182340945135/
Αναλυτικές προδιαγραφές, συμβουλές και οδηγίες https://goo.gl/e3Fxmj
Οδηγός αξιολόγησης https://goo.gl/J9rbvG
Πλατφόρμα ανοικτής συμμετοχής στην οποία δημοσιεύονται και εκεί ιδέες για εφαρμογές.. http://hello.crowdapps.net/openinsurance/
Πλαίσιο συμμετοχής http://crowdhackathon.com/insurance2/terms/
 
Επικοινωνία
 
Για οτιδήποτε αφορά το Crowdhackathon μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στο site ή στα email This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

   
 
Σε περιμένουμε! 
 
Φιλικά,
 
Γιώργος
Crowdpolicy, CTO/CIO
 
 
This email was sent to This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
You received this email because you are registered with CROWDPOLICY
 
 
 
© 2017 CROWDPOLICY
 
Joomla Templates: by JoomlaShack
Template Upgrade by Joomla Visually