Τμ. Διασύνδεσης, Διαμεσολάβησης & Καινοτομίας

Στόχοι μας... οι Ανάγκες σας

Ανακοινώσεις

Γενικές Ανακοινώσεις

Δημοσίευση των τεσσάρων νέων προκηρύξεων του ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020)

Σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύτηκαν οι τέσσερεις νέες δράσεις του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία- ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020) του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού:

·         Ενίσχυση της αυτοαπασχόλησης πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

·         Νεοφυής Επιχειρηματικότητα

·         Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους στις νέες αγορές

·         Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό τους και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών

Για την έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση των ενδιαφερομένων, όλη η ενημέρωση που αφορά τις εν λόγω δράσεις, έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΕΣΠΑwww.espa.gr, της ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ, http://www.antagonistikotita.gr/epanek/prokirixeis.asp καθώς επίσης και στους λογαριασμούς της στα κοινωνικά δίκτυα https://www.facebook.com/antagonistikotita, https://twitter.com/epan_ii , http://www.linkedin.com/groups?gid=5063337

 

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Πληροφόρησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» στο 801 11 36 300 (από σταθερό τηλέφωνο χωρίς 210) με NEO ωράριο λειτουργίας 8:30 έως 19:00.  

Ευρωπαϊκό Γραφείο Κύπρου: ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2015

Συνημμένα θα βρείτε το νέο τεύχος του μηνιαίου περιοδικού «ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ», το οποίο εκδίδεται από το Ευρωπαϊκό Γραφείο Κύπρου (ΕΓΚ) στις Βρυξέλλες.

 

Για την εξυπηρέτηση των διεθνών μελών του ΕΓΚ και των μη ελληνόφωνων συνεργατών του, το περιοδικό διατίθεται και σε αγγλική έκδοση:

(English version: http://eoc.org.cy/assets/files/Europaikes%20Eidiseis/Newsletter_December2015_ed104_EN.pdf) 

 

Σ’ αυτό το τεύχος διαβάστε:

 

Νέα του ΕΓΚ

1.     Το ΕΓΚ διοργανώνει στην Κύπρο το πρώτο Ακαδημαϊκό Φοιτητικό Συνέδριο - ASTUCON

2.      Πρόσκληση στο επόμενο Innovation Meeting του EAEC-EOC Task force

 

Έρευνα και Καινοτομία

3.     Έκθεση Προόδου της Ένωσης Καινοτομίας

4.     Ανταλλαγές Προσωπικού Έρευνας και Καινοτομίας (RISE)

5.     Ενημερωτική Ημερίδα για την Πρόσκληση ΕΙΤ 2016


 Υγεία

6.     Έκθεση για τα μέτρα για σοβαρές διασυνοριακές απειλές κατά της υγείας

7.      Πρωτοβουλία για Καινοτόμα Φάρμακα: 7η και 8η πρόσκληση

8.      Μελέτες για τη στρατηγική και τη δια βίου προσέγγιση του εμβολιασμού

 

Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή

9.     «Κλείσιμο του κύκλου»: δέσμη μέτρων για την Κυκλική Οικονομία

10.  Συμφωνία για το Κλίμα στο Παρίσι

 

Περιφερειακή Πολιτική

11.  Η Επιτροπή εγκρίνει 7 νέα προγράμματα διασυνοριακής συνεργασίας

12.   Ανακοίνωση σχετικά με τη συνεισφορά των ΕΔΕΤ

13.  Έγκριση 118 Προγραμμάτων Αγροτικής Ανάπτυξης

14.  1η πρόσκληση του νέου Προγράμματος INTERREG V-A Ελλάδα–Κύπρος

 

Εκπαίδευση

15.  Επανεξέταση Ατζέντας Εκσυγχρονισμού της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

16.   Μελέτη για ολοκλήρωση και εγκατάλειψη της ανώτατης εκπαίδευσης

17.  Erasmus+: Ενημερωτική Ημερίδα για την Πειραματική Ευρωπαϊκή Πολιτική

18.   Erasmus+: Ενημερωτική Ημερίδα για τις δράσεις Αθλητισμού

 

Νέα του Enterprise Europe Network

19.  Χρηματοδότηση της Κυκλικής Οικονομίας για τις ΜΜΕ

20.   Διαβούλευση για με τη μακροπρόθεσμη και βιώσιμη επένδυση

21.  Νέοι κανόνες για την ανταλλαγή οικονομικών πληροφοριών

22.   Καλύτερη πρόσβαση σε περιεχόμενο, αγαθά και υπηρεσίες διαδικτύου

23.  Μεγαλύτερη επιλογή στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες

24.  Θεματικές διαδρομές Υποθαλάσσιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς

 

Ημερολόγια

25.  Ημερολόγια εκδηλώσεων Φεβρουαρίου - Απριλίου 2016

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή ενημέρωση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση!

 

 

Με εκτίμηση,

Ροζμαρί Στρεβινιώτη

 

Rosemary STREVINIOTI
Head of Brussels Office

European Office of Cyprus
Rue du Luxembourg 3, 2nd floor
B-1000 Brussels
Tel./Fax: +32 (0) 2 280 22 85
E-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." title="blocked::mailto:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Attachments:
Download this file (Newsletter_December2015_ed104_EL.pdf)Newsletter_December2015_ed104_EL.pdf[ ]22-01-2016

EURASHE newsletter - January 2016

nformation on Annual Conference keynote speaker, EQUIP workshops and webinars, eFinLit, IACEE 2016, EUROGRADUATE seminar, ASIIN conference

 

information on Annual Conference keynote speaker, EQUIP workshops and webinars, eFinLit, IACEE 2016, EUROGRADUATE seminar, ASIIN conference, and equity case studies

 

 

 

 

Photograph CC by-sa by Filip Maljkovic

 

Our 26th Annual Conference will take place in Belgrade (Serbia) on 21-22 April 2016. The main conference theme will be centres of cooperation striving for excellence: professional higher education and the world of work. Sessions will be structured around 3 tracks on employability, regional development, and innovation.

 

Jens Nymand Christensen, Deputy Director General for Education and Culture of the European Commission will be the keynote speaker at the conference. Jens Nymand Christensen is Danish and holds a Master degree in Business Economics and International Economics. From 16 September 2014 he was appointed Deputy Director-General in the Directorate General for Education and Culture.

Registrations are open online. The conference will be preceded by a meeting of EURASHE's General Assembly on Wednesday 20 April 2016. 


More information here »

 

 


EURASHE is organising with colleagues of the EQUIP project (ENQA, EUA, ESU, EI, EQAR, UiO, CCISP) 5 events on the use of the ESG 2015 as a tool for change in European higher education in the first semester of 2016: 17 February (webinar), 14-15 March (Amsterdam), 13 April (webinar), 9-10 May (Vienna) and 6-7 June (Lisbon). Free-of-charge registrations for these events are now open on the EQUIP website.

More information here »

 

 


Following the adoption of the ESG 2015 by EHEA ministers in Yerevan in May 2015, this webinar will explore the status of external quality assurance (QA) in the EHEA and the challenges that quality assurance agencies may face in adapting their processes in light of the ESG 2015. The webinar will bring together the representatives of European actors and quality assurance agencies to consider the new expectations and possible approaches. The webinar will take place on Wednesday 17 February 2016, 2-3 pm CET. Registrations are open on the EQUIP website.

More information here »

 

 


The Porto Polytechnic (IPP) is coordinating the eFinlit project aiming to improve financial literacy skills of low income and unemployed young adults. The project will work on re-skilling and up-skilling; improving access to open educational resources (OER) in education and training; modernising higher education systems/access to adults; and raising awareness.

 More information here »

 

 


IACEE 2016 will take place in Porto (Portugal) on 17-20 May and will be the place to discuss the current state and best practices and foresee the future of continuing professional development (CPD) and of Continuing Engineering Education (CEE). A call for papers has been launched and remains open until 31 January.

 More information here »

 

 


EUROGRADUATE, which aimed at studying the feasibility of a European graduate study, will present its final outcomes during a seminar in Berlin (Germany) on 15 March. The seminar targets researchers, decision makers, higher education professionals, and stakeholder organisations. Participation is free of charge. More information will follow by the end of January on the EUROGRADUATE website.

More information here »

 

 


On 3-4 May ASIIN will organise an international conference in Berlin (Germany) on the untapped potential of quality assurance. It will look into the grand challenges and unique opportunities that a structured approach to quality assurance and accreditation has for organising academic and professional mobility on a global scale while providing valuable information for key stakeholders such as politicians, parents and students, recognition authorities etc. Registrations are open on the ASIIN website.

More information here »

 

 


Over 40 case studies on the thematic of equity are available on the website of the IDEAS project. These case studies have been gathered from around the world and address topics such as access to higher education, completion rates, minorities, gender, counselling, student services, peer learning and more.

More information here » 

 

 

 

 

Stay connected

Follow us on Twitter  Like us on Facebook  View our profile on LinkedIn View our videos on YouTube  View our photos on flickr

Disclaimer

 

Supporting Professional Higher Education in Europe

EURASHE, Ravensteingalerij 27/3, 1000 Brussels, Belgium
tel: 0032 2 211 41 97, fax: 0032 2 211 41 99, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., www.eurashe.eu

 

 

 

 

 

EURASHE, Ravensteingalerij 27/3, Brussels, 1000 be

 

 

Sent by This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. in collaboration with

 

Επίσημη προκήρυξη για το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ «Ενίσχυσης της ρευστότητας και της απασχόλησης».

Επίσημη προκήρυξη για το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ «Ενίσχυσης της ρευστότητας και της απασχόλησης».

Προκηρύχθηκε επίσημα το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ «Ενίσχυσης της ρευστότητας και της απασχόλησης».

Προσοχή: Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα τρέξει με αυστηρή σειρά προτεραιότητας (θα εγκριθούν οι προτάσεις που θα υποβληθούν πρώτες).

 Για να δείτε την επίσημη πρόσκληση και το ΦΕΚ πατήστε εδώ.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο άξονες: ο πρώτος αφορά τις επιχειρήσεις που δημιούργησαν νέες θέσεις εργασίας μέσα στο αντίξοο οικονομικό περιβάλλον λόγω της γενικευμένης οικονομικής κρίσης, και ο δεύτερος αφορά πρώην ανέργους που έκαναν έναρξη δραστηριότητας κατά τα δύο προηγούμενα έτη

Το νέο πρόγραμμα αφορά στην επιχορήγηση:

- 9.000 νέων θέσεων εξαρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου οι οποίες δημιουργήθηκαν από την 1η Ιανουαρίου 2015 μέχρι και την 31η Αυγούστου 2015,
- 3.700 πρώην εγγεγραμμένων ανέργων οι οποίοι δημιούργησαν τη δική τους επιχείρηση από την 1η Ιανουαρίου 2014 μέχρι και την 31 Αυγούστου 2015.

 

Α. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΆΞΟΝΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 7 

Σκοπός του προγράμματος είναι η επιχορήγηση των νέων θέσεων εξαρτημένης εργασίας πλήρους ή/και μερικής απασχόλησης αορίστου χρόνου, που δημιουργήθηκαν από 1-1-2015 έως και 31-8-2015, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα που ασκούν οικονομική δραστηριότητα. 

Για τις περιφέρειες Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Β. Αιγαίου, Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου:

Τα ποσά και οι θέσεις για την προβλεπόμενη πράξη του προγράμματος εξειδικεύονται ως εξής: 
ποσό 17.500.000€ και 4.800 θέσεις. 

Υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων: από 23 Νοε 2015 έως 7 Δεκ 2015

Για τις περιφέρειες Αττικής, Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου:

Τα ποσά και οι θέσεις για την προβλεπόμενη πράξη του προγράμματος εξειδικεύονται ως εξής: 
ποσό 15.000.000€ και 4.200 θέσεις. 

Υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων: από 8 Δεκ 2015 έως 22 Δεκ 2015.

 

Β. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

Σκοπός του προγράμματος είναι η ενίσχυση της ρευστότητας και της απασχόλησης, μέσω της άμεσης οικονομικής ενίσχυσης 3.700 νέων ελευθέρων επαγγελματιών, πρώην εγγεγραμμένων ανέργων, που δημιούργησαν επιχείρηση κατά το χρονικό διάστημα από 01.01.2014 έως 31.08.2015, και εξακολουθούν να τη διατηρούν στο περιβάλλον της οικονομικής κρίσης, προκειμένου να ενισχυθεί η βιωσιμότητά τους.

Προϋπόθεση για τους δυνητικούς δικαιούχους του προγράμματος είναι η προηγούμενη ιδιότητα της εγγεγραμμένης ανεργίας, ανεξαρτήτως της διάρκειάς της, κατά το εξάμηνο που προηγείται της έναρξης επιτηδεύματος, καθώς και η μη απασχόλησή τους, εξαρτημένη ή μη, κατά την ημέρα που προηγείται της έναρξης επιτηδεύματος.

Κριτήριο επιλογής για την ένταξη των επιχειρήσεων είναι ο χρόνος υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στο πρόγραμμα.

Για τις περιφέρειες Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Β. Αιγαίου, Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου:

Τα ποσά και οι θέσεις για την προβλεπόμενη πράξη του προγράμματος εξειδικεύονται ως εξής: ποσό 17.500.000 € και 2.000 θέσεις. 

Υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων: από 23 Νοε 2015 έως 7 Δεκ 2015.

Για τις περιφέρειες Αττικής, Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, Στερεάς Ελλάδας και Νοτίου Αιγαίου:

Τα ποσά και οι θέσεις για την προβλεπόμενη πράξη του προγράμματος εξειδικεύονται ως εξής: ποσό 15.000.000 € και 1.700 θέσεις. 

Υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων: από 8 Δεκ 2015 έως 22 Δεκ 2015.

 

Επειδή το πρόγραμμα θα τρέξει με αυστηρή σειρά προτεραιότητας, οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να επικοινωνήσουν ΑΜΕΣΑ με την PLAN A.E. (26510-85030, 26510-93470,This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.). 

Γιατί να επιλέξετε την PLAN A.E.? 

Στην PLAN A.E. έχουμε πολύ μεγάλη εμπειρία στην σύνταξη και υποβολή επενδυτικών προτάσεων για επιχορηγούμενα προγράμματα. Μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε έγκυρα και αξιόπιστα ώστε να πετύχετε την καλύτερη δυνατή έγκριση και να υλοποιήσετε με επιτυχία τα επενδυτικά σας σχέδια.

Στη PLAN A.E. έχουμε υποβάλλει και διαχειριστεί με επιτυχία εκατοντάδες επενδυτικά έργα σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Δείτε τις εγκρίσεις των επενδυτικών μας σχεδίων στη σελίδα http://www.plan.gr/egkriseis.

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώνεστε για τα επιχορηγούμενα προγράμματα του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020;

Πολλά προγράμματα μένουν ανοιχτά μόλις για 1 ή 2 μήνες ενώ δεν λείπουν και τα προγράμματα που τρέχουν με αυστηρή σειρά προτεραιότητας και κλείνουν μέσα σε μερικές ώρες ή ημέρες.

Για να είστε άμεσα ενημερωμένοι για τα προγράμματα που προκηρύσσονται επιλέξτε τον τρόπο που σας ταιριάζει.

1. Επισκέπτεστε συχνά την ιστοσελίδα της PLAN A.E. (www.plan.gr)

2. Κάντε like στη σελίδα της PLAN A.E. στο Facebook (https://www.facebook.com/PlanSA)

3. Συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας στο site μας (http://www.plan.gr/form) και εμείς θα σας ενημερώσουμε αμέσως μόλις προκηρυχθεί κάποιο πρόγραμμα που σας αφορά

4. Επικοινωνήστε με την PLAN A.E. (26510-85030, 26510-93470, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)

 

PLAN Ανώνυμη Εταιρία Συμβούλων, Τεχνολογίας και Εξαγωγών
Εθνικής Αντίστασης 64, Κατσικάς - Ιωάννινα 45221
τηλ 26510-85030, 26510-93470, fax 26510-66668
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.plan.gr

ReGeneration Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ, ΕΔΩ!

Τι είναι το ReGeneration;

Το πρόγραμμα αποτελεί μια ενέργεια των Global Shapers

Athens Hub, πρωτοβουλία του World Economic Forum,

απευθύνεται σε ταλαντούχους πτυχιούχους νέους κάθε

ειδικότητας και υποστηρίζεται έμπρακτα από την Ελληνική

Πρωτοβουλία (www.hellenicinitiative.com) και την

Coca-Cola Hellas.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ταλαντούχους πτυχιούχους

νέους όλων των ειδικοτήτων, με μέγιστη εργασιακή

εμπειρία 2 χρόνων μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους,

που ενδιαφέρονται να κάνουν την πρακτική τους άσκηση

στην Ελλάδα.

Τι περιλαμβάνει:

• Εξάμηνη πρακτική άσκηση αμειβόμενη με το ποσό των 750€

το μήνα.

• Εντατική πρακτική εκπαίδευση 60 ωρών.

• Καθοδήγηση από καταξιωμένους επαγγελματίες.

• Κοινωνική εργασία περίπου 50 ωρών.

Τo ReGeneration μέχρι σήμερα:

Στον 1ο κύκλο του ReGeneration κατατέθηκαν 2.800 αιτήσεις

και 21 εδραιωμένες εταιρείες προσέλαβαν 55 ασκούμενους.

Στον 2ο κύκλο του ReGeneration κατατέθηκαν 4.250 αιτήσεις

παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξης του 52% σε σχέση με

τον 1ο κύκλο.

Μερικές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που

προσέλαβαν ασκούμενους μέσα από το ReGeneration είναι οι:

Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Antenna Group, ΑbbVie,

Bold Ogilvy & Mather, Eurobank Group, Travelplanet24,

Johnson & Johnson, TNT, The Coca-Cola Company,

Mytilineos Holdings, MetLife, Pfizer, Nestlé, X-rated, Microsoft,

TITAN, KAYKAΣ, GSK, Sanofi, Coca-Cola 3E, Janssen,

Unilever, Ελληνικά Πετρέλαια, Μαρινόπουλος, Mondelez,

Pamediakopes.gr, Alpha Bank.

Αιτήσεις συμμετοχής για το 2015:

Οι αιτήσεις συμμετοχής για το 2015 θα είναι ανοιχτές 1/12

έως 18/12 και η διαδικασία επιλογής θα έχει ολοκληρωθεί

μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2016.

Μάθετε τώρα περισσότερες πληροφορίες και

επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.regeneration.gr

ή ακολουθήστε μας στο Fb και στο twitter.

ReGeneration

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ, ΕΔΩ!

Δήλωσε συμμετοχή και διεκδίκησε την ευκαιρία να ξεκινήσεις

μια 6μηνη αμειβόμενη πρακτική άσκηση σε επιλεγμένες εταιρείες στην Ελλάδα!

FB: regenerationgreece @ReGenerationGR

15 international PhD positions in structure-based drug discovery in the European Innovative Training Network AEGIS

15 international PhD positions in structure-based drug discovery in the European Innovative Training Network AEGIS

AEGIS (Accelerated Early staGe drug dIScovery) is a Marie Skłodowska -Curie Innovative Training Network (ITN) for early stage researchers (ESR) funded by the European Commission under the H2020 Programme, the EU framework programme for research and innovation.

A key research aim of AEGIS is improving the efficiency and success of early stage drug development by combining innovative methods and techniques to tackle difficult but promising targets (i.e. protein-protein interactions), as potentially valuable drug targets are often neglected due to the high risk associated with their validation. AEGIS is a collaborative action of 11 groups in 7 countries from academia and pharmaceutical industry, combining a balanced portfolio of excellent expertise knowledge of structural and computational based drug design.

Further information: www.aegis-itn.eu

AEGIS will provide a comprehensive and cross-disciplinary structured curriculum for doctoral students in early drug discovery. 15 doctoral thesis fellowships are available in the areas structural biology using NMR and crystallography, computational structural biology and medicinal chemistry.

Contact and information: e-mail to info”at”aegis-itn.eu

Applications must be submitted online at www.aegis-itn.eu.

Eligible applicants must fulfill the Marie-Curie mobility criteria, and must not have stayed in the country of the host lab for more than 1 year during the last 3 years.

Deadline for applications: 20 Dec 2015

• ESR1: Structural biology (NMR, crystallography) detection of conformational dynamics and transient pockets in protein targets. (Helmholtz Zentrum München, Germany)

• ESR2: Computational approaches for combining fragment-based screening and multicomponent reactions (Helmholtz Zentrum München, Germany)

• ESR3: Fragment-based approach to perturb PPI formation (Phillips-University Marburg, Germany)

• ESR4: Characterization and comparative analysis of fragment binding by X-rays and complementary biophysical methods (Phillips-University Marburg, Germany)

• ESR5: Design, synthesis and in vitro screening of novel molecules to control the oligomeric state of malate dehydrogenase (University Groningen, Netherlands)

• ESR6: Using binding kinetics for drug discovery, (University Uppsala, Sweden)

• ESR7: Design, synthesis and use of compounds to identify and characterize allosteric sites of UMPK (Institut Pasteur, France)

• ESR8: Innovative inhibition strategy against functional structural transitions of essential pathogenic virulence factors(Institut Pasteur, France)

• ESR9: Structural analysis of fragment-protein and ligand-protein complexes. (Jagellonian University in Kraków, Poland)

• ESR10: Computational analysis of compound libraries and screening (ETH Zurich, Switzerland)

• ESR11: Characterization of intracellular molecular interactions in living cells (Ridgeview Instruments AB, Sweden)

• ESR12: Discovery of novel chemotypes for the treatment of trypanosomatid and apicomplexan protozoal infections (Novartis Pharma AG, Switzerland)

• ESR13: Fragment based-MCR platform and web-based implementation (University Groningen, Netherlands)

• ESR14: Characterization of 14-3-3 PPI and identification of isoform-specific small molecule modulators (AstraZeneca AB, Sweden)

• ESR15: Design, synthesis and optimization of paramagnetic tags. Hit optimization. (Giotto Biotech Srl, Italy)

«Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη»

Έχετε μια καινοτόμο επιχειρηματική ιδέα;

Κάντε την πράξη!

 

Παράταση υποβολής αιτήσεων μέχρι τις 9 Νοεμβρίου 2015

 

για το πρωτότυπο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας

«Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη»

 

 

Παρατείνεται η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το πρωτοποριακό πρόγραμμα επιχειρηματικότητας, «Η Επιχειρηματικότητα στην Πράξη» από το Εργαστήριο Επενδυτικών Εφαρμογών (ΕΠΕΦΑ) του ΕΚΠΑ, με την υποστήριξη των IndustryDisruptorsGameChangers (ID-GC) της Λέσχης Επιχειρηματικότητας αλλά και την πολύτιμη χορηγία κορυφαίων επιχειρήσεων της Ελληνικής οικονομίας μέχρι τη Δευτέρα 9  Νοεμβρίου 2015.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ανθρώπους που επιθυμούν να κατανοήσουν τα βασικά στοιχεία λειτουργίας μιας επιχείρησης πριν ξεκινήσουν μια επιχειρηματική δραστηριότητακαι προσφέρει στήριξη και τεχνογνωσία σε ανθρώπους με υποσχόμενες επιχειρηματικές ιδέες.

Βασική επιδίωξη του Προγράμματος είναι μέσα από μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική διαδικασία δράσης και ανάδρασης για τους συμμετέχοντες ώστε να καταστρώσουν ένα επιχειρηματικό πλάνο για την ανάπτυξη της επιθυμητής δραστηριότητας (business plan).

Στο Πρόγραμμα δίνεται έμφαση στην πρακτική εφαρμογή και επίλυση ερωτημάτων για την υλοποίηση και λειτουργία μιας επιχειρηματικής δράσης και βασίζεται στις αρχές της «Λιτής Επιχειρηματικής Εκκίνησης» (Lean startup).

Οι αιτήσεις αξιολογούνται και κατόπιν συνεντεύξεως επιλέγονται τα άτομα που θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα. Με σύμβαση εμπιστευτικότητας, προστατεύονται οι επιχειρηματικές ιδέες των συμμετεχόντων του Προγράμματος.

Το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν με μόνη επιβάρυνση το κόστος εγγραφής των 250€.  Στο πρόγραμμα των 115 ωρών μαθημάτων και πρακτικής, καθηγητές και καταξιωμένα στελέχη της αγοράς, κατευθύνουν, συμβουλεύουν και στηρίζουν τις επιχειρηματικές ιδέες για οικονομικά, νομικά και λογιστικά θέματα, ζητήματα χρηματοδότησης, προώθηση και προβολή της επιχείρησης, μάρκετινγκ και branding.

Τα μαθήματα διεξάγονται Σαββατοκύριακα (8 συναντήσεις) για να διευκολύνονται άτομα από όλη την Ελλάδα. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τεχνογνωσία ώστε με το πέρας του προγράμματος να έχουν καταστρώσει το επιχειρηματικό τους πλάνο (businessplan).

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην ιστοσελίδα του προγράμματος:http://epefa.econ.uoa.gr, να αποστέλλουν μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ή να τηλεφωνούν στο 210 368 9460.

 

Εσείς έχετε την ιδέα,

το Πανεπιστήμιο σας προσφέρει απλόχερα τη γνώση να την κάνετε πράξη!

Αδράξτε την ευκαιρία!

 

Επιχειρηματικότητα στην πράξη

Αιτήσεις: Έως Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

Αξιολόγηση αιτήσεων και εγγραφές: Έως Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015

 Έναρξη προγράμματος (1ο μάθημα): Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2015

Ολοκλήρωση μαθημάτων: Κυριακή, 20 Μαρτίου 2016

Λήξη προγράμματος / Παρουσίαση επιχειρηματικών σχεδίων: Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2016

 

 

Placement & Internship Opportunities in the UK - October 2015

Placement & Internship Opportunities in the UK
View this email in your browser
Placement UK - Placement Opportunities in the UK
Dear Placement Officers,

Here are our latest UK placement & internships. 
 

Latest Opportunities


French Sales & Marketing Assistant ASAP  >  6 - 12 m 

♦ Marketing & Sales Admin Manager Jan '16  > 6 m  

 Marketing & Recruitment Admin Manager Jan '16  >  6 m

♦ Account Executive ASAP  > 6 - 12 m   >  
 
 

Selected Others


♦ Social Media Assistant ASAP  >  9 - 12 m 


 Reference Admin ASAP  >  6 - 9 m


♦ Technical Support Analyst ASAP  > 12m

Research Assistant  ASAP  >  6 - 12 m 
 
 

► VIEW ALL OUR PLACEMENTS ONLINE 

Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Hi again *|FNAME|*

This is just a selection of the many placements we have available. To see ALL available placements please visit our website. We have placements available in Marketing, Building & Construction, Business Administration/Management, Finance, Design, Economics, HR/Recruitment, Engineering, IT, Logistics, Transport, Research, Sales, and Tourism. We even have Graduate Job opportunities!

Our Guarantee:
  • Our service is completely FREE to you, the student
  • There are no costs at all - Ever
  • All our placements are REAL, AVAILABLE NOW and PAID - you will always receive a reasonable allowance

Thank you for subscribing to our free placement alert service. Please feel free to browse and apply for any placements that we offer. However please note that you must be in full time education, hold a current EU passport, and be eligible for a Lifelong Learning scheme such as Erasmus.

Placement UK is Europe's leading UK placement service.
 
To avoid important emails from us going into your JUNK or SPAM folders, please add us to your APPROVED SENDERS list (whitelist). Here's how to do it
 
Copyright © 2015 PLACEMENT UK, All rights reserved.
You are receiving this email because you have been identified to us as a University Placement Officer. We hope these emails will be of great benefit to you and your students. Please note that if you unsubscribe you will NOT RECEIVE ANY EMAIL AT ALL FROM PLACEMENT UK OR INTERGRAD, INCLUDING THE FREE PLACEMENT & JOB OPPORTUNITY ALERTS. So please consider carefully before hitting the unsubscribe button! Please do unsubscribe if you are no longer involved in helping undergraduates to find work placements, or graduates to find graduate jobs. Please note: all our services are 100% FREE to students, candidates, and universities.

Our mailing address is:
PLACEMENT UK
STATION HOUSE
12 STATION RD
KENILWORTH, WARKS CV8 1JJ
United Kingdom

Add us to your address book


FORWARD TO A FRIEND

unsubscribe from this list    update subscription preferences 

Ευρωπαϊκό Γραφείο Κύπρου: ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΕΥΧΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2015

Επισυνάπτεται το νέο τεύχος του μηνιαίου περιοδικού «ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ», το οποίο εκδίδεται από το Ευρωπαϊκό Γραφείο Κύπρου (ΕΓΚ) στις Βρυξέλλες.

 

Για την εξυπηρέτηση των διεθνών μελών του ΕΓΚ και των μη ελληνόφωνων συνεργατών του, το περιοδικό διατίθεται και σε αγγλική έκδοση:

(English version: http://eoc.org.cy/assets/files/Europaikes%20Eidiseis/Newsletter_August2015_ed100_EN.pdf)

 

Σ’ αυτό το τεύχος διαβάστε:

 

Νέα του ΕΓΚ

1.     Διεθνής Εκπαιδευτική Έκθεση Κύπρου «Εκπαίδευση και Καριέρα 2016»

2.      Διάσκεψη Τύπου: «Νέες υπηρεσίες υποστήριξης διεκδίκησης χρηματοδότησης από Ευρωπαϊκά Προγράμματα»


Νέα των μελών του ΕΓΚ

3.     Ο Διαγωνισμός Ευρω-BioCy προσκαλεί νέους ερευνητές να υποβάλουν καινοτόμες ερευνητικές προτάσεις 

 

Έρευνα και Καινοτομία

4.     Ευρωπαϊκός Χώρος Έρευνας σε Δράση: ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση και την προετοιμασία επιχορηγήσεων στο «Ορίζοντας 2020»

5.     Συμπράξεις Δημόσιου-Ιδιωτικού τομέα για Βιομηχανίες Βιοπροϊόντων

6.     Προοπτικές για τις Στρατηγικές Έρευνας και Καινοτομίας για την Έξυπνη Εξειδίκευση

 
Υγεία

7.     Πρόσκληση για συμμετοχή σε Επιστημονικές Επιτροπές

8.     Έκθεση για τη διασυνοριακή υγειονομική περίθαλψη

 

Ενέργεια και Περιβάλλον

9.     Δέκα χρόνια από τη δημιουργία της Ενεργειακής Κοινότητας

10.  Δημόσια διαβούλευση για το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο και την αποθήκευση φυσικού αερίου στην Ε.Ε.

11.  Ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα της παρατήρησης της γης και του περιβάλλοντος


Εκπαίδευση, Νεολαία και Πολιτισμός

12.  Δείκτες σχετικά με την πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου στην Ε.Ε.

13.  Αντίκτυπος των συστημάτων εισαγωγής στα αποτελέσματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

14.  Συμβολή του αθλητισμού στην απασχολησιμότητα των νέων

15.  Έργα Ευρωπαϊκής Συνεργασίας στον τομέα του Πολιτισμού

 

Νέα του Enterprise Europe Network

16.  Εντοπισμός τάσεων καινοτομίας από αναδυόμενες οικονομίες

17.  Νέο διαδικτυακό εργαλείο βοηθά τις ΜΜΕ να καινοτομούν

 
Ημερολόγια

18.  Ημερολόγια εκδηλώσεων Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2015

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή ενημέρωση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση!

 

 

Με εκτίμηση,

Ροζμαρί Στρεβινιώτη

 

Rosemary STREVINIOTI
Head of Brussels Office

European Office of Cyprus
Rue du Luxembourg 3, 2nd floor
B-1000 Brussels
Tel./Fax: +32 (0) 2 280 22 85
E-mail:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." title="blocked::mailto:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Attachments:
Download this file (Newsletter_August2015_ed100_EL.pdf)Newsletter_August2015_ed100_EL.pdf[ ]29-09-2015
Joomla Training: by JoomlaShack
Template Upgrade by Joomla Visually